پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4200
-
الف
+

اختصاصی: «رعنا» جایگزین «از نفس افتاده» می‌شود

سریال تلویزیونی «رعنا» به کارگردانی داوود میرباقری روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال تلویزیونی «رعنا» به کارگردانی داوود میرباقری از پنجشنبه 18 بهمن روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «رعنا» به کارگردانی داوود میرباقری از پنجشنبه 18 بهمن ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این سریال از اولین آثار میرباقری است که در فاصله سال‌های 1367 تا 1369 تولید شده است.

"رعنا" دختر آقای "سنایی"، از صابون پزهای قدیمی تهران است. رعنا برادری به نام "منصور" دارد. پس از چندی مردی به نام "دانایی" که دبیر آموزش و پرورش است به خواستگاری رعنا می‌آید و با وجود مخالفت‌های منصور با او ازدواج می‌کند، اما پس از گذشت مدت زمانی دانایی به خاطر شرکت در فعالیت‌های سیاسی دستگیر و روانه زندان و کشته می‌شود. پس از سال‌ها پسر رعنا که به شدت در حال مبارزه با رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ است، در یک درگیری خیابانی مفقود می‌شود. رعنا و دخترش به دنبال یافتن او هستند که ماجراهایی از گذشته دوباره زنده می‌شود.

فیلمنامه «رعنا» را داوود میرباقری به نگارش درآورده و بازیگرانی چون گلچهره سجادیه، سعید نیکپور، رویا تیموریان، رسول نجفیان، پرویز پرستویی، فاطمه گودرزی، زنده‌یاد حسین پناهی و محمد کاسبی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند..

مجموعه تلویزیونی «رعنا» از پنجشنبه 18 بهمن، هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهد بود.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

یه دنیا خاطره دارم با این سریال

کاربر مهمان

سریالهای جدید لطفا پخش کنید.سریالهای قدیمی واقعا خسته کننده و فاقد جذابیت هستن

کاربر مهمان

چندبار میخواستم بگم این سریال را پخش کنید اما اسمش یادم نمیامد.ممنون تشکر

کاربر مهمان

دنیا چقدر زودگذره .قدیم این سریال رو با پدرم می دیدم حالا چندسال میشه که ایشان از دنیا رفتن و